23.09.2014
Przepraszam, że tak długo nie dawałam znaku życia. O blogu nie zapomniałam, jednak ostatnio moje życie jest tak zakręcone i tak dużo mam na głowie, że zupełnie nie jestem w stanie skupić się na następnym rozdziale. Dziękuję za to, że wciąż wchodzicie, czytacie i komentujecie. Gdy tylko coś się ruszy, natychmiast Was o tym powiadomię!

sobota, 7 czerwca 2014

Liebster Award!

Pytania od Astorii:

1. Kto jest dla ciebie przykładem i dlaczego?
Julian Assange. Bo on i reszta tzw. "whistleblowers" są prawdziwymi bohaterami naszych czasów, którzy stoją na straży naszej wolności, często ryzykując własne życie i własną wolność.

2. Masz jakąś rzecz, która Twoim zdaniem przynosi Ci szczęście?
Nie wierzę w szczęście.

3. Jakiego masz Patronusa i jak myślisz dlaczego?
Kota. Bo koty są odważne:
I zwinne:
I mądre:
No i jeszcze to:

4. Jaki kolor najbardziej opisuje Twoją osobowość i dlaczego?
O jejciu, nie wiem. Lubię czarny i biały.

5. Jakbyś miała wybór spotkać się z wybranym przez Ciebie celebrytą, kto by to był?
Hm, pewnie Graham Norton. 

6. Jakiego typu książki lubisz?
Psychologiczne. Trochę fantastyki też nie zaszkodzi. No i niestety romanse. 
Za to moja ulubiona książka to, o dziwo, lektura.

7. Co najbardziej spodobało Ci się w HP?
Wszystko. Harry Potter po prostu okropnie wciąga, a ja uwielbiam, kiedy nie mogę się oderwać od jakiejś książki, bo jest tak dobra.

8. Do jakiej postaci z książek J.K. Rowling się utożsamiasz i dlaczego?
Moją ulubioną postacią jest... Harry, ale nie wiem, czy mogę powiedzieć, że się z nim utożsamiam.

9. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie do jakiego wydarzenia byś wróciła?
Raczej do żadnego.

10. Do jakiego domu w Hogwarcie należysz? 
Slytherin jest chyba najciekawszy. Jestem bardzo ciekawa, czy bym tam sobie poradziła.

11. Dodaj piosenkę, która najbardziej utkwiła Ci w pamięci i jest dla Ciebie ważna.
Nie jestem w stanie podać Ci jednej piosenki. Nawet nie będę próbować. 


Pytania od Paradise:
1. Od jak dawna piszesz opowiadania? A od kiedy je publikujesz?
Hm, zaczęłam pisać już w podstawówce, bo uwielbiałam wymyślać historie. Pamiętam, że kiedyś zasiadłam do pisania całej KSIĄŻKI hehe, i uznałam, że będę najmłodszą autorką na świecie. Coś mi nie wyszło... Zaczęłam publikować, gdy zobaczyłam, że inni też to robią na blogach. Uważam, że blogi z opowiadaniami to naprawdę niesamowity pomysł i cieszę się, że wymyślono internet :D (chociaż blogi to nie jest jedyny, a nawet główny powód, dlaczego kocham internet). Więc moim pierwszym opowiadaniem była historia o Nowym Jorku (;P) na onecie, a później napisałam trzy pierwsze rozdziały tego opowiadania i przestałam całkowicie pisać tak na trzy, cztery lata. No i teraz jestem tutaj.

2. Co jest twoją inspiracją w pisaniu?
Muzyka. Muzyka. Muzyka. Czasem książki (w fanfiction to raczej oczywiste). Czasem filmy i seriale.

3. Czym dla ciebie jest pisanie?
Umileniem czasu. I podnoszeniem samooceny, kiedy czytam komentarze (żartuuuję... chyba)

4. Kogo byś zagrała w HP?
Hermionę, bo wyglądam bardzo podobnie. Do książkowej oczywiście, nie do Emmy.

5. Lubisz postać Albusa Dumbledore'a?
Bardzo, chociaż byłam bardzo podekscytowana, gdy umarł, bo zastanawiałam się jak Harry sobie poradzi. No i podoba mi się, co zrobiła z nim Rowling w ostatniej części.

6. Uważasz, że Hermiona powinna być z Harrym czy z Ronem?
Podobno Rowling powiedziała, że zrobiła błąd i nie powinna zestawiać Rona z Hermioną, ale to zawsze była moja ulubiona para z HP i bardzo im kibicowałam. Jakoś tak do siebie pasowali. Pamiętam, jak się zdziwiłam gdy parę lat temu natknęłam się na Dramione i nie mogłam pojąć, po co ktoś miałby ich parować ze sobą. NIe miało to dla mnie sensu. No a później zaczęłam czytać i się wszystko wyjaśniło ;).

7. Ulubiony nie kanoniczny paring?
Jak coś jest dobrze napisane, to lubię każdy. Ostatnio przeczytałam dobre Sevmione, a zawsze byłam przeciwna temu parringowi. Od gejowskich więc wciąż trzymam się z daleka. Chyba najbardziej lubię opowiadania o nowym pokoleniu (i mam tu na myśli przede wszystkim Scorpiusa i Rose), ale niestety nie ma za dużo dobrych. Może jakieś znasz?

8. Kto dla ciebie jest autorytetem? Dlaczego?
Haha, na to samo pytanie już odpowiadałam ostatnio (1. od Astorii).

9. Ulubiona piosenka?
Nie mam. Proszę nie każ mi wybierać!

10. Ulubiona scena z filmu?
Hm, nigdy się nad tym nie zastanawiałam. W Misfits (POLECAM!) jest baaardzo dużo moich ulubionych scen. 

11. Książka czy film?
Książka!

12. Czy wiążesz jakieś większe plany z pisaniem, np. napisanie książki ?
Nie.




Pytania od Effy Riddle:
1.    Z jaką postacią z Harry’ego Pottera chciałbyś/chciałabyś się zaprzyjaźnić ?
Z młodym Syriuszem Blackiem. 

2.     Co spowodowało, że zacząłeś/ zaczęłaś pisać Dramione?
Miałam pomysł i musiałam się nim podzielić.

3.     Cztery słowa, które opisują Twoją osobę ? Odpowiedź uzasadnij.
Kreatywność, inspiracja, walka, wytrwałość.

4.     Twój największy lęk? Jaki masz sposób radzenia sobie z nim?
Lęk przed porażką. Staram się zmienić swoje myślenie, bo wszystko tak naprawdę sprowadza się do naszych myśli. Szkoda, że zmiana myślenia nie jest tak prosta, jak się wszystkim wydaje.

5.      Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
Występ w Teatrze Wielkim, chociaż pamiętam z niego tylko oślepiające światła reflektorów. 

6.     Jakim zwierzęciem chciałbyś/chciałabyś być? Dlaczego?
Nie chciałabym być żadnym zwierzęciem. Myśl, że miałabym być aż tak zależna od ludzi jest zbyt przerażająca.

7.     Największe marzenie ? Może być nawet najbardziej nie dorzeczne?
“I don't want to be at the mercy of my emotions. I want to use them, to enjoy them, and to dominate them.” ,
Oscar Wilde


8.     Czy Twoi rodzice wiedzą, że prowadzisz bloga ? Jeżeli tak to czy wiedzą jakiego typu to blog ?
Wiedzą, że prowadzę blog z opowiadaniem, ale nie dostali adresu.

9.       Skąd czerpiesz inspiracje?
(Już dostałam to pytanie od Paradise:) : Muzyka. Muzyka. Muzyka. Czasem książki (w fanfiction to raczej oczywiste). Czasem filmy i seriale.

10. Jakiej cechy swojego charakteru nie lubisz ? Dlaczego ?
Braku systematyczności. Jasne, jestem wytrwała, bo nigdy nie rezygnuje z moich postanowień, ale nie jestem systematyczna w dążeniu do celu. Oczywiście cały czas nad tym pracuję (chociaż bardzo nieregularnie).

11. Ulubiony wiersz :) Wklej go :)

Pytania od Wielkiego Chi:
1.      Masz swoją „betę” czy może radzisz sobie sam\a?
Nie mam :)

2.      Ulubiona książka?
Ferdydurke

3.      Czemu zacząłeś\aś prowadzić bloga?
W sumie, nie wiem. Lubię pisać, a tak dla samej siebie trochę smutno.

4.      Lubisz być blisko ludzi czy może wolisz samotność?
Czasem tak, czasem tak. Mniej więcej po tygodniu zwykle muszę koniecznie wyjść do ludzi, bo wariuję.

5.      Polecasz jakieś blogi?
Mam wszystko w zakładce WARTO

6.      Kot czy pies?
Kot

7.      Jakiego bohatera najbardziej chciałbyś/chciałabyś poznać?
Harry'ego Pottera

8.      Twoja najlepsza cecha charakteru?
Kreatywność

9.      Ulubiony serial?
Friends, Misfits, Sex and the City, Fresh Meat (nie każ mi wybierać :( )

10.  Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
Zakłamania.

11.  Ulubiona piosenka?
Nie mam.


2 komentarze:

Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za każdy komentarz! Naprawdę każdy kolejny dodaje skrzydeł!
(jeśli chcecie skomentować, a nie macie konta, wystarczy kliknąć w opcję "Komentarz jako: Anonimowy")